Menu

Limfjords Cup 2019

13/6:

Vi bliver ialt 77 spillere der tager afsted til Limfjords Cup i Lemvig.

Busserne kommer og henter os ved Bording Hallen fredag den 28. juni. Kl. 16.30 kører vi mod Lemvig, så kom i god tid, da busserne kører præcis kl. 16.30.

Du kan læse alt om cuppen på følgende link: http://www.lemviggf.dk/Limfjordscup

Vi håber mange forældre vil tage turen derop og støtte spillerne, desværre kommer der ikke så mange forældre fra Bording på camping, men vi forventer alligevel mange på sidelinien.

Husk underlag, sovepose/dyne, pude, toilet taske, fodboldtøj, fritidstøj, godt humør.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Tilmeldte dags dato: 77 spiller + 3 forældre camping

U8-U9 drenge: 10 spiller (1 hold tilmeldt - 5 mands)

U10 drenge: 11 spiller (2 hold tilmeldt - 5 mands)

U11 drenge: 10 spiller (1 hold tilmeldt - 8 mands)

U12-U13 drenge: 11 spiller (1 hold tilmeldt - 11 mands)

U14-U15 drenge: 11 spiller (1 hold tilmeldt - 8 mands)

U8-U9-U10 piger: 0 spiller

U11-U12 piger: 11 spiller (1 hold tilmeldt - 8 mands)

U13-U14 piger: 13 spiller (1 hold tilmeldt - 11 mands)

Forældre camping enheder: 3 stk

 

Bestyrelsen har vedtaget at vi i 2019 skal deltage i Limfjords Cup i Lemvig. 
Det er for U8-U15 årgange både drenge og piger.
Stævnet foregår fra den 28. juni - 30. juni 2019.

Vi forventer at køre fra Bording Hallen i bus fredag den 28. juni kl. 16.30. 
Når vi ankommer til Lemvig vil vi blive indkvarteret.

Din pris bliver kun:  Kr. 425,- som skal betales ved tilmelding. (klubben giver tilskud på rest ca. 175,- pr. spiller)

Vi forventer at kan stille hold i alle rækker og vi vil gerne at du tilmelder dig, så snart du har bestemt dig for at komme med. Der er mange hold der gerne vil med til Limfjords Cup, så hvis vi skal være sikker på at komme med skal vi have tilmeldt holdene senest den 16. april.
Alt vil køre over hjemmesiden, tilmelding, betaling, m.m., så vigtig at du følger med her på siden, hvor alle nyheder løbende vil komme.

Vigtig du følger med her på siden, da alt igen i år vedr. Cuppen vil komme til at køre online.

Der er også i år mulighed for Camping, hvor der er plads til ca. 200 enheder, som bliver belagt efter først til mølle princippet. 

Det koster i år kr. 300,- pr enhed, tilmelde dig under menupunktet tilmeld Limfjords Cup 2019 camping.

VIGTIGT ALLE FELTER UDFYLDES. Under adresse 2 skal I skrive om I overnatter i telt, camp-let eller campingvogn.
Tilmelding til camping skal gøres senest den 30. april. 
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at sende en mail til: bordingif@gmail.com og så vil du få et svar hurtigst muligt.

Læs mere om Limfjords Cup her: http://www.lemviggf.dk/Limfjordscup

Tilmeld dig her senest 28. marts:

www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra år 2018:

Sidste nyt:

Så er vi klar til at indtage Lemvig.

Busserne kører fra Bording Hallen fredag kl. 16.30, så kom i god tid, så vi er klar kl. 16.30.

 

HUSK at få madpakke med til fredag aften, da Lemvig Cup først leverer mad fra lørdag morgen.

 

Vi håber mange tager op og støtter børnene, de elsker når der er mange på sidelinien.

Husk underlag, sovepose/dyne, pude, toilet taske, fodboldtøj, fritidstøj, godt humør og en madpakke til fredag aften, når vi kommer frem.

Vi har fået at vide vi bliver indkvarteret på Lemvig Gymnasium, Romvej 30 i Lemvig.

Man kan læse meget mere om stævnet her: http://www.lemviggf.dk/Limfjordscup-256560

 

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Jørn på 23 71 38 69.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Der er følgende antal tilmeldt den 19/4:

U8 piger: 0 

U9 piger: 0

U10 piger: 4

U11 piger: 5  (1 U11 pige tilmeldt)

U12 piger: 2

U13 piger: 11 (1 U13 pige 11 mands tilmeldt)

U14 piger: 0

U15 piger: 17 (1 U15 pige 11 mands tilmeldt)

U8 drenge: 4 (1 U8 drenge 5 mands tilmeldt)

U9 drenge: 8 (1 U9 drenge tilmeldt 5 mands tilmeldt)

U10 drenge: 10 (2 U10 drenge 5 mands tilmeldt)

U11 drenge: 1

U12 drenge: 9 (1 U12 drenge 8 mands tilmeldt)

U13 drenge: 6

U14 drenge: 8 (1 U14 drenge 11 mands tilmeldt)

U15 drenge: 0

 

Ialt antal tilmeldte:  94 spillere og 5 campingenheder.

 

Bestyrelsen har vedtaget at vi i 2018 skal deltage i Limfjords Cup i Lemvig. 
Det er for U8-U15 årgange både drenge og piger.
Stævnet foregår fra den 29. juni - 1. juli 2018.

Vi forventer at køre fra Bording Hallen i bus fredag den 29. juni kl. 16.30. 
Når vi ankommer til Lemvig vil vi blive indkvarteret.

Din pris bliver kun:  Kr. 425,- som skal betales ved tilmelding. (klubben giver tilskud på rest ca. 175,- pr. spiller)

Vi forventer at kan stille hold i alle rækker og vi vil gerne at du tilmelder dig, så snart du har bestemt dig for at komme med. Der er mange hold der gerne vil med til Limfjords Cup, så hvis vi skal være sikker på at komme med skal vi have tilmeldt holdene senest den 16. april.
Alt vil køre over hjemmesiden, tilmelding, betaling, m.m., så vigtig at du følger med her på siden, hvor alle nyheder løbende vil komme.

Vigtig du følger med her på siden, da alt igen i år vedr. Cuppen vil komme til at køre online.

Der er også i år mulighed for Camping, hvor der er plads til ca. 200 enheder, som bliver belagt efter først til mølle princippet. 

Det koster i år kr. 300,- pr enhed, tilmelde dig under menupunktet tilmeld Limfjords Cup 2018 camping.

VIGTIGT ALLE FELTER UDFYLDES. Under adresse 2 skal I skrive om I overnatter i telt, camp-let eller campingvogn.
Tilmelding til camping skal gøres senest den 30. april. 
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at sende en mail til: bordingif@gmail.com og så vil du få et svar hurtigst muligt.

Læs mere om Limfjords Cup her: http://www.lemviggf.dk/Limfjordscup

Tilmeld dig her senest 16. april:

www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Fra sidste års stævne:

Sidste nyt:

22/6:

Så er vi klar til at indtage Lemvig.

Busserne kører fra Bording Hallen kl. 16.30, så kom i god tid, så vi er klar kl. 16.30.

U13-U14-U15 både drenge og piger kører sammen i den alm. bus.

U9-U10-U11-U12 kører sammen i dobbeltdækker bussen.

Bus afgang hjem fra Lemvig er bestemt til kl. 16.00, så håber vi alle hold er færdig til denne tid, hvis ikke udsættes bussen til senere afgang.

Vi håber mange tager op og støtter børnene, de elsker når der er mange på sidelinien.

Husk underlag, sovepose/dyne, pude, toilet taske, fodboldtøj, fritidstøj, godt humør og en madpakke til fredag aften, når vi kommer frem.

8/6

Praktiske oplysninger kan nu ses på: http://www.lemviggf.dk/Limfjordscup-256560

Busserne kører fra Bording Hallen fredag kl. 16.30 prc.

7/6:

Vi har fået at vide vi bliver indkvarteret på Lemvig Gymnasium, Romvej 30 i Lemvig.

Vi bliver ialt 113 personer der skal afsted.

Bus afgang tidspunkt kommer senere..... Man skal være opmærksom på at der ikke indgår mad i aftalen fredag aften, så god ide med en madpakke til når vi er ankommet og fået os indkvarteret.

Læs meget mere om Lemvig Cup her: http://www.lemviggf.dk/Turneringsregler-310846

VIGTIGT: Til jer som tager jeres barn med hjem fra Lemvig søndag, bedes sende en SMS på 23 71 38 69, hvor I skriver mærker med: Hjem fra Lemvig og så lige skriver navn og række.

26/5:

Så er programmet klar til årets Lemvig Cup og kan allerede nu ses på nedenstående link:

http://www.lemviggf.dk/Program-310847

24/5:

Lemvig Cup er ved at kigge på programmet og vi forventer i løbet af 3 uger at have et program.

Desværre er der kun 5 enheder der har tilmeldt sig familiecamping, men vi håber mange forældre vil komme og kigge kampene.

Hold øje med sidste nyt her på siden, da alle info vil komme her.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

Der er den 10/4 tilmeldt: 91 spillere og  5 forældre camping

Tilmeldte hold efter antal tilmeldinger pt:

1 hold U10 piger 

1 hold U9 drenge

1 hold U12 piger  

1 hold U14 piger

1 hold U10 drenge

1 hold U11 drenge

1 hod U13 drenge

1 hold U12 drenge

1 hold U15 drenge

1 hold U15 piger

Bestyrelsen har vedtaget at vi i 2017 skal deltage i Limfjords Cup i Lemvig. 
Det er for U8-U15 årgange både drenge og piger.
Stævnet foregår fra den 23.-25. juni 2017.

Vi forventer at køre fra Bording Hallen i bus fredag den 23. juni kl. 16.30. 
Når vi ankommer til Lemvig vil vi blive indkvarteret.

Din pris bliver kun:  Kr. 425,- som skal betales ved tilmelding. (Gælder dog ikke de spillere som skal til Limone Cup i uge 42)

Pris for spillere som skal til Limone Cup: Kr. 575,- (ingen tilskud fra BIF, pga stor tilskud til Limone Cup).

Vi forventer at kan stille hold i alle rækker og vi vil gerne at du tilmelder dig, så snart du har bestemt dig for at komme med. Der er mange hold der gerne vil med til Limfjords Cup, så hvis vi skal være sikker på at komme med skal vi have tilmeldt holdene senest den 7. april.
Alt vil køre over hjemmesiden, tilmelding, betaling, m.m., så vigtig at du følger med her på siden, hvor alle nyheder løbende vil komme.

Vigtig du følger med her på siden, da alt igen i år vedr. Cuppen vil komme til at køre online.

Der er også i år mulighed for Camping, hvor der er plads til ca. 200 enheder, som bliver belagt efter først til mølle princippet. 

Det koster i år kr. 300,- pr enhed, tilmelde dig under menupunktet tilmeld Limfjords Cup 2017 camping.

VIGTIGT ALLE FELTER UDFYLDES. Under adresse 2 skal I skrive om I overnatter i telt, camp-let eller campingvogn.
Tilmelding til camping skal gøres senest den 30. april. 
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at sende en mail til: bordingif@gmail.com og så vil du få et svar hurtigst muligt.

Læs mere om Limfjords Cup her: http://www.lemviggf.dk/Indbydelse-2017

Tilmeld dig her senest 7. april:

www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling

 

 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

27/6:

Gråsten Cup 2016 er ovre, men det er allerede afgjort at vi igen i 2017 tager til Gråsten Cup.

 

24/6:

Hvis du skulle være så uheldigt ikke at kunne komme til Gråsten og støtte Bording holdene, så har du mulighed for at følge resultaterne på følgende side, hvor de blive opdateret lige efter kampene:

http://www.xn--stvneportalen-backup-j0b.dk/graastenb/

 

23/6:

Så er vi klar til at indtage Gråsten, 102 spillere og 18 ledere samt 14 enheder på camping kører i løbet af fredagen til Gråsten.

Busserne kører fra Bording hallen kl. 15.00, skal pakkes først så mødetid ved hallen er kl. 14.45.

Bus 1 skal følgende hold kører med: U15 drenge, U15 piger, U12 piger, U11 piger

Bus 2 skal følgende hold kører med: U13 drenge, U13 piger, U11 drenge, U10 drenge

 

20/6:

Så nærmer vi os afgang til Gråsten, husk bussen kører fredag kl. 15.00, så kom i god tid, da vi jo også skal have pakket den.

Husk underlag, sovepose/dyne, pude, toilet taske, fodboldtøj, fritidstøj, godt humør.

Der er aftensmad når vi når frem.

Hvis du endnu ikke har givet besked og selv tager dit barn med hjem om søndagen, så giv lige besked på mail bordingif@gmail.com, da der pt. er nødvendig med 2 busser hjem, men erfaringen siger 1 burde være nok, så husk lige at give en melding.

13/6:

Det er desværre ikke lykkedes at finde en grill til campisterne, så man må selv have en grill med.

Vejret til Gråsten: http://www.yr.no/sted/Danmark/Syddanmark/Gr%C3%A5sten/ 

Hvis nogen har spørgsmål ang. stævnet, så kan man kontakte Jørn Jensen på 23 71 38 69.

9/6:

Vi vil meget gerne have en mail, hvis I selv henter jeres barn om søndagen og tager hende/ham med hjem.

Har pt bestilt 2 busser men min erfaring siger det ikke er nødvendigt, da mange kører hjem med forældre, men skriv lige en mail til bordingif@gmail.com hvis I tager jeres barn med hjem.

Tak for hjælpen.

6/6:

Så er kampprogrammet kommet fra Gråsten Cup her og kan læses på nedenstående link:

http://www.xn--stvneportalen-backup-j0b.dk/graastenb/

15/5:

Så er tilmeldingen til Gråsten Cup ovre og der er ialt tilmeldt 100 spillere og 12 enheder på camping pladsen, men vi håber på mange flere forældre vil tage med og bakke spillerne, og tilmeldingen til camping kan stadig nås.

Vi har tilmeldt 9 hold, 1 U15 drenge, 2 U13 drenge, 1 U11 drenge, 1 U10 drenge, 1 U15 piger, 1 U13 piger, 1 U12 piger samt 1 U11 pige hold.

Hvis der skulle være nogle spillere som har glemt at få sig tilmeldt, kan det stadig lade sig gøre, gå ind på http://www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling/ og tilmeld dig i dag.

Vi glæder os igen til at komme til Gråsten og hold øje med hjemmesiden her, her vil alle infomationer om stævnet komme.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bestyrelsen har vedtaget at vi igen i 2016 skal deltage i Gråsten Cup i Gråsten. 
Det er for U10-U15 årgange.
Stævnet foregår fra den 24.-26. juni 2016.

Vi forventer at køre fra Bording Hallen i bus fredag den 24. juni kl. 15.00. 
Når vi ankommer til Gråsten vil vi blive indkvarteret og derefter skal vi i kamp.

Din pris bliver kun: Kr. 420,- som skal betales ved tilmelding. 

Vi forventer at kan stille hold i alle rækker og vi vil gerne at du tilmelder dig, så snart du har bestemt dig for at komme med. Der er mange hold der gerne vil med til Gråsten Cup, så hvis vi skal være sikker på at komme med skal vi have tilmeldt holdene senest den 10. april.
Alt vil køre over hjemmesiden, tilmelding, betaling, m.m., så vigtig at du følger med her på siden, hvor alle nyheder løbende vil komme.

Du bedes senest den 10. april tilmelde dig på nedenstående link.

Vigtig du følger med her på siden, da alt i år vedr. Gråsten Cup vil komme til at køre online.

Der er også i år mulighed for Camping, hvor der er plads til ca. 200 enheder, som bliver belagt efter først til mølle princippet. 

Det koster i år kr. 250,- pr enhed, tilmelde dig under menupunktet tilmeld Gråsten Cup 2016 camping.

VIGTIGT ALLE FELTER UDFYLDES. Under adresse 2 skal I skrive om I overnatter i telt, camp-let eller campingvogn.
Tilmelding til camping skal gøres senest den 30. april. 
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at sende en mail til: bordingif@gmail.com og så vil du få et svar hurtigst muligt.

Tilmeld dig her:

www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29/6:

Så er gråsten Cup 2015 overstået og det blev jo igen en rigtig tur tur socialt, sportsligt fik vi spillet mange kampe, men når vi kommer til slutspillet kniber det, der er vi for socialt og går måske lidt ud over det i de afgørende kampe. Men vi har valgt at lægge stor vægt på det sociale, da vi mener det er det som turen skal bruges til.

Tak for den store opbakning af forældre, håber også I har nydt det i Gråsten og vi har allerede bestilt plads igen til næste år.

Hvis nogen har taget nogle billeder vil vi gerne have dem tilsendt, da vi i år desværre ikke har fået taget så mange, da vi spillede hele tiden. I må gerne ligge den ind på vores facebook side.

Rigtig god sommerferie til jer alle fra Gråsten Cup udvalget.

25/6:

Så er de sidste brikker faldet på plads.

Der kører 2 busser, Bus 1 har afgang kl. 15.00, altså afgang kl 15.00 så kom kl 14.45 så vi kan læsset bussen.

Bus 2 kører kl 15.30 og er for U15 drenge, U15 piger og U13 piger, da den kører til Rødekro først, da U15 drenge skal spille JM finale der. Så den bus venter under kampen og efter kampen kører Gråsten. De spillere i Bus 2 når ikke maden i Gråsten, så skal selv have en sandwich med eller også kan man købe noget i cafeteriet i Rødekro.

Søndag ved vi endnu ikke hvornår bussen hjem det kommer jo an på langt de forskellige hold når i turneringen. Det finder vi ud af i løbet af lørdag aften.

23/6:

Så nærmer vi os afgang til Gråsten, husk bussen kører kl. 15.00, så kom i god tid, da vi jo også skal have pakket den.

Husk underlag, sovepose/dyne, pude, toilet taske, fodboldtøj, fritidstøj, godt humør.

Der er aftensmad når vi når frem.

Hvis du endnu ikke har givet besked og selv tager dit barn med hjem om søndagen, så giv lige besked på mail bordingif@gmail.com, da der pt. er nødvendig med 2 busser hjem, men erfaringen siger 1 burde være nok, så husk lige at give en melding.

22/6:

Det er desværre ikke lykkedes at finde en grill til campisterne, så man må selv have en grill med.

Vejret til Gråsten: http://www.yr.no/sted/Danmark/Syddanmark/Gr%C3%A5sten/

11/6:

Husk lige at få givet besked, hvis du selv tager din søn/datter med hjem fra Gråsten.

Pt. er der 28 som selv tager deres barn med hjem, men tror der er mange flere, så få lige givet besked, så vi ved det på forhånd.

Der er opstået et lille problem, vi kan ikke låne/leje en grill, de har simpelthen ingen, nogen der har en som kan tages med derned.

10/6:

Så har vi fået praktiske oplysninger fra Gråsten Cup og de kan læses her:

http://www.graasten-boldklub.dk/data/graasten/filedb/42232.pdf

Programmet er også klar nu og kan ses her:

http://www.graasten-boldklub.dk/news/newsShow.aspx?id=135021

8/6:

Så er den endelige tilmelding til Gråsten Cup foretaget og vi bliver ialt 113 spillere og 16 træner/leder.

På forældre camping kommer der ialt 17 enheder og der er en grill til lørdag aften, så alle skulle kunne grille.

Vi forventer at få programmet i løbet af denne uge, men bussen kører fra Bording Hallen fredag kl. 15.00 prc. Når programmet er lavet vil vi ligge den herud på hjemmesiden.

En vigtig ting er at du lige får givet besked på bordingif@gmail.com om dit barn skal med bussen hjem fra Gråsten om søndagen, da vi af erfaring ved rigtig mange selv tager deres barn med hjem og vi så kan nøjes med 1 bus hjem fra Gråsten. Hvornår bussen kører hjem fra Gråsten kommer meget an på hvor langt de forskellige hold når i turneringen, så det kan vi ikke sige noget om pt., det tager vi først beslutning om lørdag aften.

Mere info senere når vi får mere info fra Gråsten, så følg med her på siden.

 

15/4:

Så er der tilmeldt 108 spillere og 12 hold forældre på camping.

KÆRE FORÆLDRE: Få jer tilmeldt familie camping, det er så hyggeligt, vil du gerne vide mere om camping, så ring til Jørn på 23713869.

Vi mangler lige de sidste tilmeldinget, så fristen for tilmelding er forlænget til 10. april.

Vi har tilmeldt følgende hold: 1 hold U10 piger, 1 hold U11 piger, 1 hold U12 piger, 1 hold U14 piger, 1 hold U15 piger, 1 hold U10 drenge, 1 hold U11 drenge, 2 hold U13 drenge og 1 hold U15 drenge.

Følgende antal tilmeldt pr. hold:

U10 piger: 10 spillere

U11 piger: 7 spillere

U12 piger: 12 spillere

U13 piger: 6 spiller

U15 piger: 18 spillere

U10 drenge: 5 spillere

U11 drenge:14 spillere

U12 drenge: 8 spillere

U13 drenge: 10 spillere

U15 drenge: 17 spillere

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bestyrelsen har vedtaget at vi igen i 2015 skal deltage i Gråsten Cup i Gråsten. 
Det er for U10-U15 årgange.
Stævnet foregår fra den 26.-28. juni 2015.


Vi forventer at køre fra Bording Hallen i bus fredag den 26. juni kl. 15.00, (alle skulle have fri fra skole senet kl. 14.00). 
Når vi ankommer til Gråsten vil vi blive indkvarteret og derefter skal vi i kamp.

Så din pris bliver kun:  Kr. 420,- som skal betales ved tilmelding. (Gælder dog ikke de spillere som skal til Limone Cup i uge 42)

Pris for spillere som skal til Limone Cup: Kr. 575,- (ingen tilskud fra BIF, pga stor tilskud til Limone Cup).

Vi forventer at kan stille hold i alle rækker og vi vil gerne at du tilmelder dig, så snart du har bestemt dig for at komme med. Der er mange hold der gerne vil med til Gråsten Cup, så hvis vi skal være sikker på at komme med skal vi have tilmeldt holdene senest den 31. marts.
Alt vil køre over hjemmesiden, tilmelding, betaling, m.m., så vigtig at du følger med her på siden, hvor alle nyheder løbende vil komme.

Du bedes senest den 31. marts tilmelde dig på nedenstående link.

Vigtig du følger med her på siden, da alt i år vedr. Gråsten Cup vil komme til at køre online.

 

Der er også i år mulighed for Camping, hvor der er plads til ca. 200 enheder, som bliver belagt efter først til mølle princippet. 

Det koster i år kr. 250,- pr enhed, tilmelde dig under menupunktet tilmeld Gråsten Cup 2015.

VIGTIGT ALLE FELTER UDFYLDES. Under adresse 2 skal I skrive om I overnatter i telt, camp-let eller campingvogn.
Tilmelding til camping skal gøres senest den 31. marts. 

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at sende en mail til: bordingif@gmail.com og så vil du få et svar hurtigst muligt.

 

Tilmeld dig her:

www.bordingif.dk/om-klubben/kontingent-betaling

Luk