Pigeraketten til Bording

20. august 2020 kl. 11:51
Piger kan også spille fodbold!

Se video fra sidste gang pigeraketten var forbi Bording:

Piger kan også spille fodbold!

… og Bording IF vil gerne have flere af de lokale piger ud på banerne. Derfor inviterer de, sammen med DBU, alle piger mellem 5 og 11 år til en sjov dag med Pigeraketten. Det bliver 2½ time fyldt med fantasi, leg og masser af fodboldaktiviteter, og alle er velkomne - uanset om man har prøvet fodbold før, eller er helt ny. Det er gratis og uforpligtende at deltage, og det kræver ingen tilmelding.

Jorden begynder at ryste, og motorerne brøler. Pigeraketten er klar til afgang!

Den 27/8 lander Pigeraketten på Bording IF’s baner. Besætningen, der består af frivillige fra klubben og DBU’s instruktør, står klar til at tage imod alle piger mellem 5 og 11 år, der har lyst til at rejse med ud på en sjov og spændende dag, hvor de kan prøve kræfter med fodboldspillet gennem masser af fantasifulde lege og aktiviteter.

Pigerne skal blandt andet forbi Solen, Saturn og Mars, og klubbens frivillige er med til at guide hele vejen gennem solsystemet mod den sidste og afgørende opgave: at samle nøglen til klubhuset.

Vi følger selvfølgelig til dette arrangement DBU’s retningslinjer i forhold til Corona. Der er til arrangementet plads til 85 spillere + hjælpere, hvilket betyder, at forældrene desværre ikke kan være til stede pga. forsamlingsforbuddet på 100. Der vil sidde en fra ungdomsbestyrelsen og tage godt imod jer og få skrevet kontaktoplysninger på forældrene op, så de kan kontaktes, hvis der skulle blive behov for det. Ellers har vi alle de frivillige hjælpere, som vil tage sig kærligt af jeres barn.

Når arrangementet er forbi, vil alle spillerne få udleveret et diplom for deres deltagelse samt en folder om at være spiller i Bording IF.

Har din datter og hendes veninder lyst til en sjov dag i stjernernes tegn? Så er det bare at møde op hos Bording IF den 27/8 klokken 16.15 – 19.00. Det eneste man skal medbringe, er en masse godt humør, masser af gå-på-mod, en vandflaske og tøj til at bevæge sig i. Sammen sætter vi kursen mod stjernerne!

Vi glæder os til at se en masse glade og aktive piger.

Mvh Ungdomsbestyrelsen Bording IF

Kontakt: Maibritt Mortensen, 22577726