Menu

Limone Cup 2019

12. oktober 2019 kl. 17:21

18/10:

Forventet hjemkomst til Bording Hallen er kl. 10.00.

17/10:

Vi nyder de sidste timer her i Garda 🏖️ Drengene har frit spil i Garda by, hvor de selv skal finde middagsmad, inden vi kører mod Danmark igen kl. 14.00.
(PS. Bussen er helt klar til hjemturen 👍)

16/10:

Onsdag skulle u14-15 pigerne spille finale. Vi startede med at stå op omkring kl. 7:00, og derefter tog vi ned til morgenmaden.
Efter morgenmaden havde vi ca. 2 timer fri, hvor vi kunne slappe af inden kampen.
Da klokken blev 10:30, og vi skulle ned til bussen, kom den ikke.
Da vores faste bus var på værksted, skulle der komme en anden bus og hente os. Bussen blev stoppet af politiet, og måtte ikke køre videre. Vi fik kontakt til en tredje bus, men bussen var 1 time væk fra os.
Ca da klokken blev 12:30 kom bussen og hentede os, og vi skulle nu køre i 1 time for at komme ud til banerne. Da vi jo skulle spille klokken 13:00, så vi skulle få ordnet at rykke kampen.
Efter en masse telefon opkald frem og tilbage fik vi rykket kampen til klokken 15:00.
Vi kom ud til banerne ca kl. 13:30 og derefter fik vi noget at spise.
Kampen gik igang og vi kom rigtig godt fra start. Allerede 10 min inde i kampen kom vi foran 1-0, et mål fra Ida Pilgaard. Nærmest lige efter det første mål, scorede vi til 2-0, et mål af Mette Fly.
Ca 5 min inden halvleg scorede Jasmina Fonnesbæk til 3-0. Så pausen stillingen var 3-0 til os!
Ved halvleg holdte vi dem nede, og stillingen forblev 3-0. Hvilket betyder at vi er vindere af Limone Cup 2019!
Da vi kom hjem fra kampen, hoppede vi alle sammen i poolen med vores spillertøj på, og derefter gik vi ned, og spiste i vores lækre restaurant.

Se præmieoverrækkelsen hos pigerne:

Hold da op en hektisk start på dagen...🤪🤔🚓🚓 🚍
Bussen fra Engesvang skulle repareres, så de havde fundet en anden bus til os.... Den kom ikke til aftalt tid, og vi kunne ikke få fat i chaufføren..... Da vi Ca 30. min senere får kontakt til ham er han kørt forkert, og han er blevet stoppet af politiet, som mener han har gjort noget forkert😐 de tager ham med på stationen. Imens går der Ca. 2 timer inden vi bliver hentet af 2 andre busser.
Vi fik heldigvis byttet rundt på nogle kampe så vi ikke blev taberdømt..
Vi kom ud til stadion 5 min. før den rykkede Kampstart, så der var ikke meget tid til opvarmning.... Det første hold (Bording 1)
(Jacob W, Mikkel Fly, Oliver, Alexander, Elias, Mads, Magnus O, William, Jedig, Christian N og Esben) spiller en meget lige kamp og med bare 4 min. tilbage af kampen, sikre Oliver sejren med et kongemål, et skud ude fra side og direkte i sidenettet...🤩🇩🇰🇩🇰💪💪En rigtig spændende kamp lige til det sidste..

KL. 14.00 var det så Bording 2 (Marius, Oscar, Due, Jesper, Post, Victor, Kim, Shawn, Jon, Jacob E,
Der skulle i kamp. Den kam styrede Bording fra start og Jon Scorede til 1-0 i første halvleg..
I starten af 2. Halvleg var det Jon der igen var på det rigtige sted da Post hamrede bolden på målmanden, som ikke kunne holde den og Jon prikkede den ind til 2-0. 5 min før tid blev det til 3-0 da Jacob E. Scorede på straffe. Dette blev også kampens resultat 💪💪🇩🇰🇩🇰
Så dagen/turen endte alligevel godt..

15/10:

I dag stod vi u14-15 pigerne op omkring kl. 6:30. Efter vi havde stået op og gjort os klar, gik vi ned til den lækre morgenmad. Efter morgenmaden omkring kl. 8:00, havde vi en lille pause på ca. en time. Derefter kørte vi med bussen ud til banerne.
Den første kamp skulle spilles mod Holmegaard kl. 11:00. De havde undervurderet os fra starten, men de fik dog scoret på deres 2 eneste chancer de havde. Vi kom godt igen, og fik scoret 4 mål i streg. Kampen endte 6-2.
Målene blev scoret af mMette Fly, Jasmina Fonnesbæk og Matilde Sandberg.
Efter den første kamp havde vi en pause på ca 2 timer, da vi først skulle spille kl. 14:00. Pausen blev brugt på at spise og lade batterierne op.
Den anden og sidste kamp for idag, var mod Frederikssund. Vi kom virkelig godt fra start og spillede godt gennem hele kampen. Frederikssund fik et meget heldigt mål, men kampen endte 4-1 til os.
Målene blev scoret af Mette Fly.
Efter den sidste kamp kørte vi hjem og der var mega god stemning i bussen.
Da vi kom hjem, gik vi alle sammen i bad og tog ned på den lækre restaurant og spiste.
Vores gode resultater i dag og i går førte til en finaleplads som skal spilles i morgen d. 16/10 kl. 11:00.
(Skrevet af U14/15 pigerne)

Så er de sidste pulje kampe spillet..
Det endte desværre med 2 nederlag....
Men på trods af nederlagene, spiller det ene hold om 3.pladsen kl.15 i morgen og det andet hold skal spille placeringskamp kl. 13.
Pigerne er kommet hele vejen til finalen og skal spille om guldet kl. 11.00..💪💪💪
Heldigvis hygger drengene sig om eftermiddagen, ja selv Emil og jeg var en tur i poolen.. (1 grad mindre, og det ville være is)
Dagens vejrudsigt sagde 19 mm regn, men det holdt heldigvis ikke stik. Vi har haft shortsvejr og drengene er så småt begyndt at skifte farve. (vi tror ikke det kan vaskes af😉)

Der kom en ordentlig byge lige inden aftensmaden, med lyn og torden.

Vi spiste kl. 18.30 og så har de fri resten af aftenen..

14/10:

Idag stod U14-15 pigerne op ved 5:00 tiden. Derefter blev vi samlet og gik fælles over til morgenmad. Efter den lækre morgenmad skulle vi skynde os ned til bussen, da drengene skulle afleveres ved deres spille sted, som lå 30 min fra hytterne.
Efter vi havde afleveret drengene, kørte vi 30 min mere, og derefter var vi ankommet til vores spille sted.
Den første kamp skulle spilles klokken 9:00, og var mod Langeskov. Ved halvleg stod der 1-0 til os. Målet blev scoret af Mette Fly. I anden halvleg kom vi på 2-0, scoring af Jasmina Fonnesbæk.
Derefter var vi uheldige, og Mie ramte bolden forkert og de fik et mål til 2-1.
Vi spillede fantastisk herefter, og kampen endte 4-1. Begge mål blev scoret af Mette Fly.
Derefter havde vi en times pause og så skulle vi spille mod Kerteminde. Det var en meget tæt kamp.
Efter ca 15 min kom de foran 0-1. Efter en god peptalk fra B og Jette, spillede vi en fantastisk anden halvleg.
Ca. 10 min inde i anden halvleg, lavede Mette Fly et hovedstødsmål, fra et konge godt hjørnespark fra Matilde Sandberg.
Efter anden kamp havde vi en pause på 3 timer, hvor vi spiste, hyggede og grinte sammen.
I den tredje og sidste kamp for idag var mod Vindinge, kampen endte 7-4 til os. Mette Fly scorede 4 mål og Jasmina Fonnesbæk scorede 3 mål. I starten af kampen kom vi foran 3-0 og derefter fik de nogle heldige mål og et straffe, men det gik ikke udover den endelige stilling.
I dag har vi haft godt vejr, højt humør og god kamp gejst. Nu glæder vi os til en aften, hvor vi skal hjem og have lækker mad og derefter i poolen.

De to Drengehold har været ude og spille 2 kampe hver i dag..
Det blev til 2 sejre på 3-0 og 2-0 💪
Og to tabte kampe, som endte 2-4 og 2-5..
Vi førte ellers 2-1, men vi lavede nogle dumme fejl, og det kostede 3 mål i anden halvleg. (2-4)
I den sidste kamp spillede vi lige op med Gødvad fra Silkeborg, men på bare 10 min. i slutningen af 1. Halvleg scorede de hele 5 mål 🤯. Det afgjorde desværre kampen. Selvom vi holdte dem fra at score i 2. Halvleg og selv får scoret 2 mål, så var skaden sket (2-5)
Begge hold skal spille den sidste puljekamp i morgen (tirsdag) , og disse kampe afgør hvornår vi skal spille på onsdag...

Bonusinfo: Vi fik igen i aften en lækker 3 retters menu til aftensmad 😏
Forret: tomatsuppe med brød og salat
Hovedret: skinkesnitsel med smørstegte kartofler.
Dessert: fløderand, kager, frugtsalat og frugt.

Idag har vi været oppe kl. 5😴. Vi har fået lækker morgenmad og nu på vej ud til vores første kamp. Vi er såååå friske🥴, det bliver en fantastisk dag

Drengene er nået frem til kampbanen, nu venter de bare på at komme i kamp.

13/10:

Limone cup turen er igang og idag søndag ankom vi på hotellet i Italien efter en lang tur, stort set hele vejen fra Bording og til et godt stykke forbi München var en stor kø, det resulterede i at vi blev lidt presset for tid til chauførene  der jo skal ove holde deres køre-hvile tider, men med Ca 10 minutter til overs trillede vi ind ved Garderland i Italien.

Her skulle vi så være indtil kl 17.45 hvor turen så gik til hotellet og da vi ankom var det tid til at finde hytterne inden vi skynde os ned til aftensmad kl 20. Her fik vi pasta til forret, kylling og pomfritter til hovedet ret og en iskage samt frugt til dessert og det smagte rigtig godt. Spillerne købte lidt sodavand /vand til maden og så var det stort set den dag.

Så nu er alle spillerne gået til ro, da vi skal tidlig op og spille kampe imorgen, morgenmad allerede kl 6.20 inden bussen kører til banerne kl 7.

12/10:

Idag har vi sendt 34 spillere og 7 træner/leder afsted til Limone Cup I Italien.
Der deltager de I en turnering de næste 5 dage, men først skal de i Gardaland i morgen tidligt, når de når så langt.
Desværre hører vi at de kører meget i kø.