Vi søger en ny kasserer

17. januar 2022 kl. 08:20

Kære BIF´ere

Vi er i et nyt år og vi nærmer os stille og roligt tiden, hvor der skal holdes generalforsamling – en forsamling, hvor der plejer at være bestyrelsen plus 2-4-6 interesserede deltagere.

I år har vi den situation, at vores kasserer Gitte Nielsen har valgt at takke af efter 18 år på posten. Gitte har ydet en kæmpe indsats gennem alle årene og har været en solid base, at fundere Bording IF på.

Derfor skal vi ud og have fundet en ny, der vil være en del af bestyrelsen i Bording IF. En bestyrelse, der bl.a trækker på Jørn Jensen, der er ansat som administrator i klubben.

Vi vil ikke sidde på en generalforsamling og skulle finde en, for det kan ikke lade sig gøre, med de få folk der deltager. Så derfor – kære BIF´er, Bordinggenser, så har vi brug for din hjælp. Er du den vi mangler, der har lidt regnskabsmæssig indsigt, ordenssans og så bare velvilje til at bidrage til frivilligheden, som Bordings fritidsaktiviteter er baseret på, så har vi brug for dig !

Kom frit frem og hjælp os – det er ikke sikkert vi kender dig i forvejen, men det vil vi rigtig gerne komme til, for en kasserer skal vi have, for at klubben kan eksistere.

Tag kontakt til Formand Morten Nielsen på gitmo@outlook.dk eller telefon 30701995, så kan vi aftale nærmere. Gitte er heldigvis indstillet på at hjælpe i en overgangsfase, så det bliver så let som muligt at falde ind i.

På bestyrelsens vegne
/Morten Nielsen, formand