Ny senior træner ansat

18. september 2019 kl. 09:07

Bording IF kan hermed offentliggøre at Lars Dahl fra årsskiftet tiltræder som ny cheftræner på klubbens førstehold. Lars har fået en 2-årig kontrakt, der er gældende fra januar 2020.

Med ansættelsen af Lars, får Bording IF en træner der har en del oprykninger på CV'et.
Lars er pt. træner i Fårvang, som han har taget fra serie 3 til serie 2. Før det, har Lars repræsenteret serie 2 og 3 klubber, som han har taget helt op i Jyllandsserien.

Fra klubbens side er der stor tilfredshed med, at vi er lykkedes med at finde den helt rigtige person, til at videreføre det trænerarbejde som Jacob Juhl har lagt.

“Vi er stolte over, at Lars har valgt vores projekt i Bording IF og vi gælder os til at byde Lars velkommen i klubben”, udtaler seniorbestyrelsen.